Info

I. Cum poate fi cumparat un produs prin acest Magazin Virtual


R. Pentru a lansa o comanda in cadrul magazinului nostru virtual aveti urmatoarele posibilitati:

1. Puteti selecta produsul dorit din catalogul de produse , urmand apoi sa completati acel formular cu datele dumneavoastra, urmand apoi ca noi sa va trimitem produsul la adresa completata, dupa discutia cu consultantul de vanzari si efectuarea plati in contul firmei pe baza facturii pe vare o eliberam si o trimitem pe adresa dumneavostra de email sau whatsapp.

2. Puteti face comenzi telefonic sau prin whatsapp, intre orele 09.00 – 18.00, telefonic in functie de diponibilitatea agentilor de vanzari, avand si magazin fizic este posibil ca acestia sa fie ocupatii cu servirea clientilor, la numerele: - 0244.255.255- 0722.922.911 (whatsapp)

3. Puteti transmite comanda prin e-mail la adresa: albinutzagsm@yahoo.com.



I. Unde pot gasi informatii despre adresa si telefonul societatii?


R. Aceste informatii le puteti gasi afisate in bara de informatii din partea de sus a paginii si in  subsolul site-ului, la rubrica Contact.



I. Care este adresa postala pentru site?


R. Adresa postala este : str. Unirii, Nr. 2, Mizil, PRAHOVA



I. Cum se face livrarea?
R. Produsele din magazinul nostru se livreaza la sediul/domiciliul clientului, dupa efectuarea platii.

Dupa finalizarea comenzii, veti fi contactat telefonic de catre unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra unde si cand doriti sa va fie livrate produsele comandate.

Comenzile dumneavoastra se primesc intre 09.00 si 18.00, iar produsele se livreaza din stoc, in maxim 48 ore de la confirmarea telefonica a comenzii, in intervalul orar stabilit cu operatorul nostru.

La livrare, produsele vor fi insotite de urmatoarele documente: 

factura in original;

chitanta, daca este cazul;

In momentul livrarii, clientul are obligatia de a verifica atat cantitativ cat si calitativ produsele comandate, avand posibilitatea de a refuza articolele care nu corespund.

Produsele returnate vor fi scazute din factura sau inlocuite (conform cerintelor clientului).

 Reclamatiile ulterioare nu sunt luate in consideratie.

In cazul in care doriti sa comandati produse care nu se regasesc inca in magazinul nostru va rugam sa ne contactati telefonic sau accesand sectiunea Contact de pe site si unul dintre agentii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru a va comunica pretul acestora.


Dupa confimarea pretului, produsele va vor fi livrate in conditiile specificate mai sus.


Toate articolele pentru care exista astfel de cereri se vor regasi apoi in cadrul magazinului.



I. Cum platesc?
R. Plata produselor achizitionate de pe site-ul www.albinutza.ro se poate face astfel:

Plata în avans pe baza facturii intocmite si eliberate de firma noastra si trimisa pe cale electronica pe adresa dumneavostra de e-mail sau whatsapp.


Comanda minima este de 100 RON.